PLASTIKKIRURGI I THAILAND?

Ser på Plastikturisterna på femman samtidigt som jag är inne på hemsidan till det sjukhuset i Bangkok som de är på i tv-programmet. Även om jag är starkt tveksam till att åka iväg till något annat land och operera mig så blir jag jävligt lockad när jag ser att en bröstförstorning kostar ynka 19280 kronor.

19280 kronor.

Det är liksom ingenting om man jämför med vad det kostar här i Sverige. Jag har så länge som jag kan minnas velat ha större bröst och jag kommer någon gång genomgå en bröstförstorning. Men frågan är om jag inte hellre sparar ihop några tusen extra och opererar mig i Sverige istället. Det känns mer säkert, för tänk om någon komplikation uppstår? Hur gör man då om man befinner sig hemma i Sverige igen? Det är ju liksom inte bara att hoppa på första bästa flyg och flyga iväg till Thailand igen.

En bröstoperation kommer jag göra för min egna skull. Det finns ingen som jag har pratat med som har varit för att jag vill göra en operation. De pratar om att jag ska vara nöjd med det jag har, men det är jag inte riktigt nu. Förr älskade jag stora bröst, riktigt stora, men nu skulle jag aldrig kunna tänka mig att operera mig till en storlek som skulle se helt sjuk ut till min kropp. Jag vill ha någon storlek större, men inte för stor, bara något som passar till min kropp. En bröstförstorning och ett bröstlyft, sen är jag nöjd.

2011-04-26 21:05:37
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback