VAL 2010.

Idag är det den stora valdagen.
Jag som då hade oturen att födas i januari 1993 istället för i januari 1992 får snällt sitta hemma och vänta fyra år till innan det blir min tur att rösta. Hade i alla fall ett mål att jag skulle lära mig mer om politik och i alla fall veta på ett ungefär vad de olika partierna står för och det känner jag att jag har uppnått. Tror till 99 % att jag, om jag skulle få rösta nu, hade röstat Rödgrönt, att jag hade röstat SocialdemokraternaTror dock att de som går ut ur valet som vinnare kommer bli Alliansen, tyvärr.

2010-09-19 14:54:27
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym skit
DATUM: 2010-09-19 | TID: 18:40:52

Varför är socialdemokraterna så bra då, enligt dig? Alliansen vill att Sverige jobbar medan de rödgröna vill ha tillbaka bidrags-Sverige, där du lika gärna kan gå hemma eftersom du ändå får lika mycket pengar... :P



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback