SVAR PÅ KOMMENTAR.



Anonyma kommentarer är lite tråkiga, speciellt när det finns ip-nummer.

Är inte helt insatt, men det jag känner nu är att Alliansen tycker att ALLA ska jobba, även dom som inte har möjlighet till det. Hörde senast om någon cancersjuk tjej som var tvungen att arbeta bara för att få tillräckligt med pengar. Det är ju helt sjukt. När man verkligen inte har möjlighet till att jobba så tycker jag inte att man ska bli straffad för det, utan kunna få bidrag som täcker dom utgifter man har.

Tycker att Alliansen och Moderaterna verkar bättre för dom som tjänar mer och dom som redan har, eller har planer på att starta eget företag. Dock hoppas jag att jag tills nästa val är mer insatt än vad jag är nu. :)
2010-09-19 21:42:42
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback