MIN DRÖMKILLE VS. VERKLIGHETEN.

Hittad på min förra blogg:




Hur har jag lyckats?
Ja, någon kock är han inte, men tror ändå att han skulle klara av att laga kyckling till mig om jag bad honom att göra det. Från Göteborg är han inte heller, men uppvuxen i Kungälv så det är ju i alla fall jävligt nära. Dialekten är inte heller riktig göteborgska, utan mer västkustska som jag så fint kallar det och vet ni vad? Det är fan så mycket bättre! Skulle kunna sitta i flera timmar och bara lyssna på när han pratar för jag älskar hans dialekt!

Damn alltså.

Blåögd, blond och korthårig är han i alla fall. Plus att han har en normal (kan man säga så?) kropp. Och, nu kommer det bästa, han är 1.90!!! Fatta grejen eller? Jag är 1.68. Han 1.90. Det skiljer 22 centimeter! Jag tror jag lägger mig ner och dör nu, på direkten. Det är ju så hett att det inte finns ord till det. Det går nästan så långt att jag vill ha på mig dom tunnaste skorna när jag träffar honom, för att han ska se ännu längre ut. Hihi. Busigt.

Om han gillar hockey? Hehe. Han ÄLSKAR hockey. Fast tyvärr så är det fel lag han håller på. Han håller nämligen på Färjestad. Jag är fan lite besviken. Drömmen är ju ett Frölundafans, men man kan väl inte få allt är i livet antar jag. Det som är positivt med att han håller på Färjestad och med att han till och med har säsongskort i arenan är att han har en anledning att komma till Karlstad. Förutom att han ska komma hit och träffa mig förstås.

---

Pratade med honom i telefon förut i någon timme.
Han frågade mig vad jag ska göra nästa helg.
"Gråta för att skolan börjar veckan därpå igen" sa jag då.
"Vill du träffas?"
"Vadå ska du hit?"
"Jag vill ju träffa dig"
"Men det är ingen hockey då"
"Vad gör det? Jag vill ju träffa dig"
*Dör*

---

Om han kommer hit nästa helg så blir jag världens lyckligaste, vilket jag i och för sig redan är, men jag kommer bli ännu mer lycklig. Om man nu kan det. Jag önskar jag hade träffat honom tidigare, men bättre sent än aldrig antar jag. Är bara från djupet av mitt hjärta tacksam för att mina kompisar godkände honom på Facebook åt mig, annars hade vi inte ens börjat prata. Vill inte tänka på det för då hade jag gått miste om världens mest underbara.

2010-10-29 02:32:43
Kärleken Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback