where are you?

Nu är det såhär att jag håller på att leta efter min halvbror.
Ja jag har en sån, nej han är ingen låtsasfigur.
En halvbror som heter Tony på pappas sida som jag aldrig har träffat.
Jag har sökt efter honom på Birthday, på Hitta, men jag hittar inget.
Skulle gärna vilja träffa honom åtminstone en gång innan det är försent.
Tycker det är så jävla synd när man vet att han finns, men inte har kontakt.
Har alltid velat ha en bror och så vet man att man har en egentligen liksom.
Men jag antar att tiden får utvisa hur det kommer bli, har i alla fall bästa systern.

PUSS

2010-05-19 00:31:14
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback