funderingar

Under de senaste månaderna i livet har jag upptäckt flera saker om mig själv.
Här kommer dom i en snajsig liten lista.

1. Jag kan vara riktigt jävla elak trots att jag/andra inte uppfattar det.
2. Jag blir lätt svartsjuk trots att jag inte har anledning till att vara det.
3. Jag är rädd för att försöka, det har lett till ett stort misstag jag har gjort.
4. Jag oroar mig för mycket hela tiden, om nuet, om framtiden, om allt.
5. Jag är faktiskt bättre på det mesta än vad jag egentligen tror att jag är.

Det här var inte direkt nya grejer.
Men jag har tänkt på det mycket på senaste tiden.
Speciellt nummer ett, nummer två och nummer tre.
Sorry


Old picture, but I don't have any new ones

2010-05-25 00:25:20
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback