ska dom eller ska dom inte få?

Hamnade i en liten diskussion förut om det här med om invandrare ska ha rätt att få bygga upp moskéer att vara i eller inte. För mig är det helt självklart att de ska få bygga upp moskéer i Sverige. Enligt mig ska alla ha rätt till att få ha någon plats att vara på för att utöva sin religion.

Ett argument emot det här är väl att om vi skulle komma till deras länder skulle vi få rätta oss efter det de gör. Jag tror inte att vi skulle få bygga upp någon kyrka bara sådär eller något i den stilen, men jag tycker det är ett rätt tråkigt motargument. Bara för att det är så de troligtvis skulle göra så behöver det inte vara så vi väljer att göra.

Men vad vet jag.
Det är bara min åsikt.
2010-05-15 00:00:02
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback