louise the koalabear

Jag har en sak jag måste berätta för er.
Smeknamn är ju något som, mer eller mindre, alla har.
Själv har jag haft massor, både bra och lite mindre bra.
Lollo, loui, pingu, pingvinen, mysen, and then it goes on.
Men inget har kommit i närheten av mitt nya smeknamn.

Koalan.

Det började med ett sms torsdagen den 29:e klockan 09.36.
"Vad du vill koalan :)"
And then it went on.
"God morgon koalan :)"
"Hade vart coolt om vi sett varann igår koalan :)"

KOALA!
EN FUCKING BJÖRN SOM ÄR HÅRIG OCH SÖT?!
Vad vill människan bakom det sms:et med det?
Tycker Björne (mitt smeknamn på honom) att koalor är söta?
Tycker han då att jag också är söt, eller vad är grejen liksom?
Vad var hans tankar när han kom på det smeknamnet?


Louise?


Koala?
2010-05-02 21:01:25
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
Gusten
DATUM: 2010-05-02 | TID: 21:04:26

Klart han tycker du o en koala är söta!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback