PATETISK

Kände att jag ville ha en rubrik med det här ordet då jag känner mig rätt så jävla patetisk nu. Fy fan vad low / down / fucked up jag känner mig. Bara sådär som en fucking jävla smäll rätt i magen. Ibland hatar jag bara det här livet jag lever.

Please, give me a new life, somebody?

Lyssnar komiskt nog på Sexy Bitch, den kvinnliga versionen, om ni har hört den? Den är so me. Den speglar mig själv. Eller not. Den är så jävla långt från mig man kan komma. Jag hatar när jag känner såhär för jag vill bara skriva av mig, låta allt rinna av mig som vatten, men resultatet blir alltid ett blogginlägg som är helt messed up och som jag vill radera dagen efter. FY FAN VAD PATETISK JAG ÄR!
2010-07-28 01:03:29
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-07-28 | TID: 12:42:49
URL: http://kitchi.blogg.se/

En sak ska du ha klart för dig - Du är INTE patetisk, tvärt om! Alla tänker nog illa om sig själva nångång, men tänk på hur du känner när allt är bra. Det är det som räknas, det är det som är du.



STOR BAMSEBJÖRNKRAM. <3



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback