JAG VILL OCKSÅ

Fan vad alla åker iväg och pluggar utomlands ett år då!
 Till London, USA, Spanien ... Australien.

Önskar att jag hade mod och råd till att göra det jag också. Fatta vilken upplevelse det skulle vara att vara i ett land där du inte känner en enda person, att känna att du måste stå på egna ben för att klara av det. Få uppleva en helt annan kultur, andra människor och få vänner ifrån andra värdsdelar som man förhoppningsvis kommer ha kvar livet ut. Men men.

Förhoppningsvis får man chansen till att åka iväg senare i livet och stanna kvar där, inte bara en eller två veckor, utan också en längre tid. Helst i New York. Jag älskar den staden utan att ens ha vart där, om man nu kan göra så.
2010-07-17 23:38:09
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback