to say thank you is just not enough

Viccy om and all I wanna know is where is the love:
Se inte ner på dig själv, Louise! Ha inte så negativa tankar om dig själv. Du är en underbar människa inifrån och ut, det kände jag från första gången jag pratade med dig. Du betyder mycket för mig, och jag vill att du ska må bra. Sluta upp med alla negativa tankar och börja tänk bra saker om dig själv. Jag tror att du måste öva upp din självkänsla, jag har själv varit där, believe me. När du börjar se det ljusa i livet kommer allt bli mycket roligare. - och det är okej att deppa ibland. Och kärleken kommer när du minst anar det.

Du är en vän man inte släpper i första taget. Du lyser upp alla tråkiga skoldagar! Se till att krya på dig nu och pallra dig iväg till skolan!

<3 <3 <3 <3 <3

---

Mitt inlägg som jag skrev tidigare idag var kanske i det mest negativa laget. Dock så är det verkligen exakt så jag känner just nu. Vill påpeka att jag inte är ute efter att folk ska tycka synd om mig. Jag skriver ibland riktigt personligt här på bloggen och det gör jag bara för att jag vill skriva av mig just där och då, inte för att jag ska få folk att tycka synd om mig. Men när det kommer kommentarer som den här så blir man bara alldeles varm i hjärtat för jag begär inte att folk ska skriva sådant här till mig.

Viccy kom ny till våran klass ganska sent in på höstterminen och det kändes liksom rätt från början att hon skulle vara med mig och dom jag umgås mest med. En mer positiv person kan man nog inte hitta tror jag. Hon har alltid ett leende på läpparna och det smittar av sig på andra. Till julavslutningen så hade hon gjort kolor som hon slog in i julpapper och gav till oss med ett personligt kort där hon hade skrivit positiva grejer om var och en av oss. Bara en sådan sak är ju helt otrolig. Hela hon är otrolig och jag är verkligen glad över att hon började i vår klass för annars hade jag gått miste om att lära känna en sådan underbar person som hon är.
2010-01-13 22:58:36
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
V
DATUM: 2010-01-14 | TID: 21:02:58
URL: http://kitchi.blogg.seV

Aaw :), den texten gjorde min kväll. Tack för att du finns, underbara människa <3



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback