louise ger enda rätta svaret på frågan "varför finns vi"



YEAH MAN.
Sitter här och filofiserar lite.
Tänker runt lite.

Varför finns vi? Vad är målet med det här? Vad händer när vi dör? Dör vi verkligen eller lever vi vidare? Hur lever vi vidare i så fall? Kommer vi leva ett nytt liv som en ny människa? Kommer vi bli ett djur? Kommer vi leva som någon slags osynlig figur som bara glider runt och ser exakt vad som händer överallt utan att folk märker det?

Såna här tankar skulle jag ha kunnat tänka på om jag vore deep. Okej, jag är rätt deep av mig, men någon gräns får det väl ändå vara i alla fall. Jag tänker på att det ska bli jävligt skönt att sova sen. Det är typ det enda jag tänker på - att sova. Tänker också på mat. Sen tänker jag ju såklart också på snygga killar.

Äta.
Sova.
Snygga killar.


De tre sakerna är det enda man behöver tänka på. De ger liksom svar på allt, eller åtminstone den största frågan av dom alla - varför finns vi? Jo, det är så enkelt som så att vi lever för att äta, sova och se på snygga killar. Något annat finns liksom inte. Det är viktigast av allt. And I don't mind. I like it.
2010-01-25 18:57:01
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback