it's totally out lixx

Vet ni vad jag har märkt?
Att det är totalt ute att använta blyertspennor.

Förr var det ju det enda man använde. Man fick en blyertspenna i skolan när man började på hösten och svor över att spetsen på pennan gick av varje gång man vässade den. Stor idé att ha en då liksom. Men nu är det inte alls många som har såna pennor. Det är liksom stiftpennan som regerar. Och smart som jag är så brukar jag bara köpa nya såna pennor hela tiden. När stiften tar slut i pennan köper jag liksom inga nya stift, utan en helt ny penna. Jag är onödig, jag vet det. Men roligare att köpa nya pennor än nya stift. Det är så jag ser på saken.


ONE DAY YOU'RE IN ...


... AND THE NEXT DAY YOU'RE OUT.
2010-01-31 00:51:04
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback