facebook is my second home

Facebook har blivit mitt andra hem, helt seriöst.
Trots det har jag hållt mig undan det där jävla spelet som alla snackar om. Farmville eller vad det nu heter. Vet mycket väl, egentligen, att det heter det, men vill bara att det ska se ut som jag inte bryr mig om det alls. För det gör jag inte.

I alla fall så tycker jag att Facebook är den bästa uppfinningen någonsin. Skit i mobilen. Skit i andra nymodigheter. Facebook är liksom det största som har hänt sedan Big Bang. Överdriver inte alls. Där finns allt liksom. Man har sina vänner där, folk som man inte umgås med annars kan man ha på sin vänlista, folk som är kändisar, tappade vänner, nyfunna vänner.

En helt ny värld på internet.
Det är nästan lite "WORD ON THAT"-känsla på det.



Btw, så tycker jag fortfarande att det är coolt att vara Johan Anderssons vän där.
Han är ju liksom mannen så bara att han har godkänt mig som vän är nice.
Sen att han kanske inte bryr sig om att det är just jag spelar ingen roll.
Det är ändå coolt.
2010-01-24 20:42:41
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback