who's in charge?

Vad har hänt med alla läsare?
Har ni sovit hela dagen eller har ni bara glömt bort mig?


Jag känner mig sådär överambitiös ikväll. Jag vill liksom leverera värsta slagkraftiga blogginlägget, men min hjärna är död. Okej, den är inte död, den bara vilar lite för tillfället. Brukar gå på högvarv nästan hela tiden. Inte för att det är några viktiga tankar jag har i hjärnan, men ändå. Det är ändå tankar som existerar. Någonstans måste ju de vara viktiga ändå?

Vem är det som bestämmer om tankarna är viktiga eller inte?
För jag menar, tankar som jag har kan ju vara helt meningslösa för någon annan? Att jag ens tänker på det här som jag skriver ner i det här blogginlägget kanske är helt sjukt för någon annan. Att jag ens ägnar tid åt det kan anses som sjukt. Det kanske jag också tycker i och för sig innerst inne, men ändå. Det är bara något som dök upp i huvudet nu liksom.


En rätt gammal låt som dök upp i mitt huvud förut. Sjukt.
2010-01-25 23:03:26
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback