damn, I wish I was a lesbian


LOUISE GOES FÖRBANNAT SUR.

Seriöst så har jag gett upp hoppet om killar.
Det finns inte en enda jävel som är seriös, inte som jag har träffat i alla fall.

Chattade med en snubbe häromdagen från Karlstabo. Addade honom på msn och vi började snacka om allt. Sen kommer de obligatoriska frågorna "Är du oskuld?", "Är du rakad?", "Vill du se min kuk i cam?" ... Alltid. Varenda jävla gång. Är så otroligt förbannat trött på det. Varför ens fråga? Är du så förbannat jävla desperat så du behöver fråga folk på NÄTET om de vill se din kuk? Har du raggat på krogen och fått nej på nej på nej kanske? Stackare. Livet kan inte vara roligt hörredu.

Det som är så himla illa är att det här händer inte bara en gång, utan det händer både två, tre, fyra, fem, sex och hundranittosju gånger. Det är illa. Vad vinner dom på det? Kan inte tro att det är så många som gillar att dom håller på sådär, hela tiden. Finns liksom inget som är mer oseriöst.
2010-02-27 23:22:03
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback