DAG 15 – MINA DRÖMMAR.

Om jag får drömma totalt fritt, utan några gränser så ser jag mig själv i New York om några år, där jag jobbar på någon tidning, skriver krönikor om allt som faller mig in, shoppar, ser kändisar på gatorna varje dag, åker runt och chillar i hela USA och bara lever livet.

Om jag drömmer med begränsningar så ser jag mig själv i Göteborg om några år, där jag pluggar, kanske jobbar i någon klädaffär, har målet om att någon gång få skriva i någon tidning, ha en egen radioshow i P3 eller bara få jobba med något annat radioprogram i P3, sparar ihop pengar och reser till länder som USA, Storbritannien och Spanien, bor ihop med min kille, får tre-fyra barn och har ett lyckligt liv.

2010-12-18 20:44:19
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback