I NATT FUNDERAR JAG PÅ DETTA

I have a problem.
Förresten låter det mer dramatiskt om man har en inledningsfras på engelska. Som om det är något riktigt stort på gång som får alla att sitta med andan i halsen och bara läsa, ord för ord, utan att stanna. Riktigt så ska det inte bli nu, men jag kör på ändå.

Har kommit på att jag är sjukt dålig på att lita på folk, eller rättare sagt tro på folk. Fuckar upp så himla mycket på grund av det. Är jag bara rädd för att släppa folk för nära inpå mitt liv eller vad är det? Vad är det som får mig att bli så "rädd"? Är jag rädd för att bli sårad, omtyckt, hatad eller vad?

Sjukt jobbigt i alla fall.

2010-09-01 00:04:29
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback