louise svarar!

rebecca om FÖRÄLDRAR, BÖRJA LÄS ERA BARNS BLOGGAR:
roligt att du kopierade din insändare rakt av haha. men du, läser dina föräldrar din blogg? det är ju samma sak typ.


LOUISE SVARAR:
Ja, men det var det som var meningen eftersom jag skrev i inlägget före att jag skulle lägga ut den. ;) Och nej; vad jag vet så läser mina föräldrar inte min blogg dock så gör min syster det.

Vad jag menade var att jag tycker det är för jävligt att deras föräldrar inte gör ett skit åt det som de här bloggarna skriver om. Jag skriver om random, tråkiga saker och skriver inte om hur jag festar eller hur jag trycker ner någon därför behöver inte mina föräldrar direkt vara oroliga för vad jag skriver om.

Jag kan vara ganska personlig i mitt sätt att skriva ibland, men då skriver jag om viktiga (det jag själv tycker är viktigt) grejer som kan väcka känslor och tankar hos andra, främst då när det gäller det sjuka kroppsidealet vi har i världen, men också andra saker. Men jag har aldrig någonsin tryckt ner någon och skrivit illa om någon. Kommer aldrig göra det heller.

Men om mina föräldrar skulle vilja läsa min blogg så är det bara för dom att göra det.
Det spelar ingen roll för jag har ingenting att dölja.

:)
2009-10-15 22:14:15
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback