längesedan jag mådde såhär

Halloj.
Sent förstainlägg idag, men har mina anledningar till att det blev såhär. Har varit lite småbråk och sånt där här hemma plus att jag inte är frisk än. Sen så tänker jag väl fortfarande på det där som hände natt till igår, menmen ... Antar att det går över med tiden helt enkelt. Jag vet bara att det var längesedan som jag mådde såhär dåligt och det är så jävla synd för jag hade verkligen börjat må bättre. Det kändes till och med som att livet lekte, att jag var nästan överdrivet positiv till allt, men nu är det bara tvärtom.



Har jag verkligen gjort rätt sak?
Vad gör man egentligen när man gillar en person, men samtidigt så känns allt fel?
2009-10-18 17:55:10
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback