I don't wanna be a heartbreaker



Fy fan vad jag känner mig helt jävla otroligt fucked up elak!

JAG
VILL
INTE
LEVA
ALLS
JUST
NU.

Gör så att jag försvinner härifrån, eller gör så att det här aldrig har hänt.
Det är vilket som just nu, bara allt ändras och jag inte känner mig såhär jävla dum.

Orkar inte ens skriva mer nu.
Kanske bloggar när jag vaknar eller så tar jag en paus.
Mår i alla fall skit på alla sätt och vis just nu, bara så ni vet.

Hej!
2009-10-17 03:07:21
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
Nick
DATUM: 2009-10-17 | TID: 04:53:13

Alltså det är skitsamma de där.. sånt har hänt mig förr.. så det är inte ovanligt för mig...



Så det som hänt nu är ju inget att vara ledsen för...



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback