skillnad mellan när louise är allvarlig och när hon driver runt

Nu är det såhär att jag blir mobbad för bloggen i skolan.
Jo, det är sant. Bara för att VISSA personer inte alls kan se skillnad på när jag är allvarlig och när jag bara driver runt när jag skriver. Som till exempel när jag drev i ett inlägg där jag skrev om hur alla på bloggen älskar mig och om att jag har ett matschema som jag följer.

DET VAR BARA SKÄMT!

SKÄMT!

SÅNT MAN GÖR IBLAND!

Men folk verkar liksom inte förstå det. Jag liksom drev med Dessie och Kissie och allt vad nu de "kända bloggerskorna" skriver. De som börjar varje inlägg med "I know you love me", "Är jag inte söt?" eller "Hej stalkers". De är helt ärliga med det där, till skillnad från vad jag är. Jag liksom hatar allt sånt där. Det känns som såna jävla värdelösa inlägg som inte ger oss läsare någonting alls. Bara en massa rader som är till för att provocera och få läsare som stör sig på dom så att de sen kan skryta med att det är flera tusen om dagen som läser deras blogg och får dom att bli kända.

Kända för vad säger jag?

Kända för att de hela tiden provocerar runt i sin blogg så att det slutar med att folk går in på deras blogg bara för att störa sig på dom? Det kallar då inte jag för något bra sätt att vara känd på. Det skulle jag definitivt inte tycka och därför så borde folk förstå att det jag skrev var på skämt och inte på allvar.

Så nu har jag rett ut den saken också.

2009-10-05 22:36:04
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback