det här gör mig officiellt till en konstig människa

Jag har ett problem och det är att jag får ångest över ingenting.
Ta till exempel när jag köpte ett nytt skärp i torsdags på KappAhl. Provade inte det där på plats utan tog en längd på skärpet som jag trodde att jag skulle behöva ha. Sen kommer jag hem och ska prova det och upptäcker att jag borde ha tagit ett kortare skärp. Det här blev lite väl jobbigt för mig för nu tänker jag på det hela tiden. Jag kan liksom inte ha det i midjan för det är för stort där så jag måste ha det längre ner och sen kan jag inte heller göra nya hål i det eftersom nitarna sitter så tätt inpå sista hålet. Plus att jag har tagit bort prislappen på det så jag kan inte byta.

Har ett till exempel och det är det när jag sitter vid laptopen och internet börjar fucka på kvällen så att jag loggas ut från msn trots att jag inte vill att jag ska bli utloggad och att det sedan inte går att logga in igen. Då får jag värsta ångesten för att jag inte har sagt "hejdå" till de jag pratade med så därför brukar jag skicka ett hejdå-sms till vissa av dom (läs: Daniel och Nicklas) för att visa att jag inte loggade ut med mening utan att det var tack vare min älskade, älskade laptop.

Ett sista exempel får bli när jag får sms som jag känner att jag borde svara på, men inte kan svara på eftersom jag inte har pengar på mobilen. Det här är nog den delen som jag kan få mest ångest för, som den gången när en kille skickade "Allt väl idag?" på kvällen och jag verkligen ville svara, men kunde inte, och att jag sedan fick det här "Sur på mig? :S" dagen efter. Då fick jag ångest big time och var tvungen att låna syrrans mobil för att svara honom.

Jobbigt som fan att vara jag ibland!

2009-10-31 01:09:50
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback