allt är fan inte skitsamma

Jag fattar inte hur han kan tro att allt är skitsamma.
Att bara för att jag har sagt att jag inte vet hur jag egentligen känner för honom och att det då är bäst om det inte blir något alls, så ska det vara skitsamma. Då ska inte jag bry mig något mer och inte vara ledsen över allt det här och inte bry mig om vad han tycker och tänker för jag har ju gjort mitt val. Men tyvärr så har han fel.

Jag bryr mig som fan.
Jag tänker på det som fan.
Jag mår dåligt som fan.
På grund av det.


Önskar att allt var annorlunda.
Att jag aldrig hade "petat" på honom på Karlstabo.se
Att vi aldrig hade börjat prata.
Att vi aldrig hade bestämt att vi skulle träffas.
Att vi sedan träffades igen.
Att vi sedan träffades en tredje gång.
Att nästan allt kändes så jävla bra.
Att det sedan känns som om någonting inte klickar.

Samtidigt som jag inte ångrar mig alls så vet jag att;
Hade det inte hänt så hade vi inte vart där vi är idag.
Då hade jag aldrig behövt känna mig så här dubbel som jag känner mig nu.
Jag känner mig så förbannat elak och taskig, men innerst inne så vet jag att det är rätt.
Vill inte att jag ska gå runt och vara dubbel och att det går ännu längre tid innan något händer. Då kommer jag känna mig ännu mer taskig än nu och det absolut sista jag vill är att såra honom.

Men jag vet att jag redan har gjort det.




Önskar att man föddes utan känslor. Allt hade varit så mycket lättare då. Man hade inte behövt känna känslor för någon och sedan tvivla på om det kommer fungera eller inte och känna att, samtidigt som det känns bra, så känns det också dåligt utan att man vet vart det där dåliga egentligen kommer ifrån. Att det bara finns där som ett störande objekt, men att man inte kan sätta fingret på vad det är. Hade jag vetat vad det är så hade jag kunnat vara så pass ärlig att berätta det, men nu kan jag inte eftersom jag inte vet.




Livet går ut på att våga och jag vågade träffa honom.
Det kommer jag aldrig någonsin att glömma, kommer aldrig glömma honom.
Det spelar liksom ingen roll vad han säger för vissa saker glömmer man aldrig.
Och det spelar ingen roll vad han säger för jag kommer inte tycka att det är skitsamma.

2009-10-17 05:24:37
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
N
DATUM: 2009-10-17 | TID: 10:23:59

Förlåt..

Vet att du hatar mig nu..

Förlåt.



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback