MEN FÄRJESTAD, VAD GÖÖÖR NI?

1-4. Seriöst, vad händer? Färjestad har spelat fyra matcher och har ännu inte vunnit en match efter full tid. Jag blir orolig, på riktigt. Okej, det har bara gått fyra matcher, men det är ändå oroväckande att titta på tabellen och se att hockeylaget från Karlstad är det laget som ligger näst sist. Men, jag som inte har något hjärta för Färjestad ska väl inte uttala mig...

Det var någon som sa att jag inte har något hjärta för klubben på grund av att jag inte tycker om en av spelarna i laget. Dagens skämt, enligt mig. Om en spelare inte presterar på topp så tycker jag att man har rätt att ha åsikter om det. Det säger ingenting om jag har hjärta för klubben eller inte, men tro mig, mitt hjärta är grönvitt. Dock är att jag är mindre hockeyintresserad nuförtiden, men nog finns Färjestad i mitt hjärta. Det kommer de alltid göra.

2011-09-24 23:02:05
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (1)

Kommentarer
Jonna
DATUM: 2011-09-25 | TID: 00:30:34
URL: http://charlestowns.blogg.se/

Här är jag. Hon som "skämtade". Om du tycker att Martin inte presterade bra idag. Och att han borde kickas. Vem i laget förutom nygga och ett fåtal till borde INTE bli det då?



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback