GJORDE STAN OSÄKER TILLSAMMANS MED MARIE.

Jag mötte upp min goda väninna Marie utanför biblioteket i stan. Det visade sig att vi båda var vrålhungriga så vi bestämde oss att tillsammans gå till café Duvan för att äta mat. Väl där så beställde hon potatisgratäng och kyckling medan jag köpte en kebabrulle. Under tiden vi åt så pratade vi om allt mellan himmel och jord, så som vi alltid brukar göra alltså. Vi ses inte ofta numera, jag och Marie, men det märks inte när vi väl ses. Vi pratar på som vi alltid har gjort och det är det som är så oerhört skönt. Hon är en sådan där vän som alla borde ha, en sådan vän som jag aldrig kommer släppa taget om. Aldrig någonsin.


Vi hann, förutom att äta, också med att gå runt i diverse affärer. Däribland JC där de just för tillfället har 50 % rea på allt i butiken. Hur bra? Jag fick med mig en t-shirt hem för 74 kronor. Bild på den underbaringen kommer, jag lovar.
2011-09-20 20:14:23
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback