ATT GÅ FRÅN MINDRE BRA TILL FANTASTISKT.

Jag är så in i helvete trött på vårt internet. Det har aldrig fungerat riktigt bra, det har det inte, men det har i alla fall fungerat bättre än såhär. Nu kan man fetglömma att "bara kolla en sak snabbt" för det tar, i bästa fall, sisådär ett år att klicka sig in på den hemsidan man ska besöka. Det är festligt det, mina vänner, riktigt festligt.

Denna veckan är, för övrigt, pain in the ass. Samhällskunskapsinlämning på onsdag. Turism & resoruppgift inskickad på torsdag. Okej, det är inte så mycket, men tillräckligt för att det ska kännas som pest och kolera. Då är det tur att min älskade pojkvän kommer hit på torsdag och räddar mig! Åh, han ska, troligtvis, hämta mig från skolan både torsdag och fredag! Förstår ni? Jag kommer vara högt ovanför molnen. Min kille. Hämtar mig från skolan. Hur gulligt?

2011-09-12 23:36:00
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback