TISDAG / TILLBAKA I SKOLAN.

Idag var det åter igen dags för skolan efter en dags frånvaro. Som första lektion hade vi textkommunikation, vilket är ett av mina favoritämnen även om uppgifterna som vi får göra ibland är lite... Vad ska jag kalla dem? Djupa? Ja, djupa är ett bra ord. Som, till exempel, den uppgiften vi började på idag; att skriva om ett minne. Denna text ska vi sedan också få respons på. Min text kommer bli väldigt personlig och det kommer därför vara extra jobbigt att låta andra få läsa den och responsa den. Men men, det löser sig. Det gör det alltid.

De övriga lektionerna vi hade idag var religion och svenska. Helt okej lektioner ändå, dock kändes det som om dagen var flera hundra timmar lång när den egentligen var... Fem timmar. Fast okej, jag och Hanna stannade kvar i en och en halv timme efter att vi hade slutat också, för att fortsätta vårt arbete med projektarbetet. Duktiga vi!

Efter att vi hade skrivit en stund så trippade (läs: småsprang) jag in till stan för att möta Marie, men mer om det i nästa inlägg (måste dela upp inläggen så jag slipper vara en bloggerska som skriver flera mils långa texter och dessutom bara uppdaterar en gång om dagen).

2011-09-20 19:35:54
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback