LITE ALLMÄNT OM SKOLAN I BRIST PÅ BLOGGFANTASI.

En skoldag på två timmar känns helt okej ändå. Började klockan 12.10 och slutade vid 14.10. Önskar att alla dagar vore så softa, men man kan inte alltid få som man vill har jag hört. Religion och svenska stod, i alla fall, på schemat idag. Funderar vad jag ska göra angående det sistnämnda, för det är nämligen så att vi ska jobba med en författare från 1900-talet och ett av hans/hennes verk, men jag vet inte riktigt vem jag ska välja. Franz Kafka låter lockande, men jag vet inte. Vill jobba med någon författare som skriver om hjärta och smärta. Får klura lite på det.

Annars då?
Håller på med ett arbete i samhällskunskap som ska vara klart nästa vecka. Vi ska skriva om "allt jag behöver veta tills 2031". Väldigt intressant, fast nej. Flytta hemifrån. Första jobbet. Bli sambo. Ingå äktenskap. Få barn. Det är det jag ska skriva om. Vet inte vart jag ska börja, känns som det är så himla mycket att skriva...

2011-09-06 16:14:34
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback