JAG VET INTE HUR BRA JAG HAR DET.

Ikväll är en stor dag för mig. Varför? För jag är så otroligt stolt över mig själv på grund av att jag, klockan 20.00, blev klar med samhällsuppgiften som ska vara inlämnad imorgon. Hade det varit jag för några månader sedan så hade jag suttit med den där "pain-in-the-ass"-uppgiften ännu och slitit som ett litet djur. Det känns som en tung sten som har lättat från mitt bröst. Jag är klar. Jag kan andas ut...

...tills imorgon, för då ska det pluggas turism och resor tillsammans med Danne. Alltid något nytt. Alltid något plugg. Men men, ska väl inte klaga. Det finns ju de som inte ens får gå i skolan. Som skulle göra allt för att få byta plats med mig. Man vet inte hur bra man har det, egentligen.
2011-09-13 22:17:53
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback