JAG DRÖMDE TVÅ DRÖMMAR INATT.

Eftersom jag dagligen (okej, två dagar i rad) har berättat för er om diverse tokigheter i min vardag så tänkte jag dela med mig av nattens drömmar. Det var två stycken. En om min lärare. En om min pojkvän.

Den första drömmen, den om min lärare, kommer jag ihåg delvis. Vi hamnade i en fight, hon och jag. Det slutade med att jag blev utkastad från lektionen. Lektionen som vi hade i en stuga ute i skogen. Jahaja, helt normalt. Sedan när jag gick på stan med min björnvän senare samma dag så fick jag syn på henne. Jag gömde mig. Det var galet.

Den andra drömmen, den om min pojkvän, var minst lika galen den. Vi åkte upp till Karlstad från Göteborgstrakten. Det var bara det att jag inte alls satt tillsammans med honom i bilen, nej, istället satt jag på en öppen släpkärra. Inte nog med det - den var placerad framför bilen, inte bakom. Där satt jag. Bilen framför hade också en släpkärra, även den med en människa sittandes på. Jahaja, helt normalt. Sedan när vi kom till Karlstad så blev jag sur och min pojkvän åkte hem efter bara någon minut i stan.

Så kan det gå.
2011-09-24 16:46:15
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback