DEN FJORTONDE DAGEN I SEPTEMBER.

Dagens låt: Får jag - Säkert.
Dagens klädsel: Mörkblå chinos, mörkgrå topp, svart tröja och randig halsduk.
Dagens frisyr: Uppsatt. Känns som om jag alltid har det nuförtiden.
Dagens make up: Consealer, foundation, puder, rouge, ögonskugga, vit kajal, ögonbrynspenna samt mascara.
Dagens dricka: Té med grädde i.
Dagens mat: I skolan - pasta med skinksås. Hemma - bacon och pastasallad.
Dagens godis: -
Dagens film: En film som vi såg på dagens religionslektion om kristendomen.
Dagens tidning: -
Dagens vän: Tror jag inte behöve svara på den här punkten längre, för ni vet vad jag kommer skriva ändå.
Dagens person: Lina, läraren i psykologi. Hon är ju bara för rolig.
Dagens vill ha: Nya skor. En svart skinnjacka. Nya trosor. Ja, en en del alltså.
Dagens köp: Ingenting alls.
Dagens bästa: Att jag och Danne jobbade som djur med en skoluppgift efter att vi hade slutat. Kände oss lagomt duktiga!
Dagens sämsta: Att det är alldeles för många timmar kvar tills min älskade hämtar mig imorgon.
Dagens internetsida: -
Dagens beroende: Skratt.
Dagens roligaste: Vår lilla teateruppvisning på psykologin.
Dagens blogg: -
2011-09-14 21:57:09
Listor Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback