3. DET HÄR FÅR MIG ATT MÅ BRA.

Att titta på mobilen och se att jag har fått ett sms i stil med "Längtar efter dig! Älskar dig mysen! Du förgyller mitt hjärta! Puss", för att känna mig älskad är grunden för att jag ska må bra. Att veta att någon älskar mig för den jag är, det är ovärderligt.

Sedan finns det givetvis andra saker, utöver det, som får mig att må bra. Som till exempel att ha fina vänner runt omkring mig. Eller att få skriva, oavsett om det jag skriver är positivt eller negativt. Att känna solens strålar på min kropp är också ett exempel på något som får mig att må bra, likaså god mat och skön musik.

Jag skulle kunna göra en lista på ett hundratal saker som får mig att må bra, men jag tror det här får räcka.

2011-09-18 22:07:18
Listor Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback