2. STADEN DÄR JAG BOR.

Karlstad. Solstaden i Värmland. Det är staden där jag, inte bara bor, utan älskar att bo. Det spelar ingen roll vart jag än är, för jag längtar ändå alltid hem, åtminstone lite lite. Men vad är det då som är så bra med Karlstad? Varför älskar jag att bo i denna halvlilla stad?

Jo, jag har allt (förutom min pojkvän) här. Jag har vänner och familj här. Jag har tryggheten här. Jag känner till varenda statsdel här. Vissa längtar bort från det, till nya, spännande, platser. Jag känner inte något sådant behov, för jag älskar att jag kan staden utan och innan. Skulle jag aldrig flytta härifrån så skulle inte det spela någon roll. Jag har det bra här. I dagsläget så skulle jag bara kunna flytta härifrån på grund av en anledning – om jag och min kille skulle flytta ihop, eller i alla fall flytta närmare varandra. För min kärlek till Karlstad är inte större än min kärlek till min pojkvän.

2011-09-14 21:06:59
Listor Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback