1. DET HÄR ÄR JAG.


Louise är mitt förnamn. Jag bär ett efternamn som endast sju personer till bär. Det är något jag är otroligt stolt över och det är något som jag aldrig någonsin kommer byta bort, med betoning på "aldrig någonsin". Däremot skulle jag mer än gärna lägga till min älskades efternamn vid ett eventuellt giftermål. Det är för mig självklart.

Jag föddes den femte januari 1993. Har en mamma, en pappa, en storasyster och en halvbror som jag aldrig har
träffat. Mitt mål är att någon gång få träffa honom, få prata med honom och låta honom veta att jag finns. Min syster, däremot, är någon som står mig nära. Väldigt nära. Jag är så glad över det, för det har inte alltid varit så. Det har varit nackdelen av att det skiljer tio år mellan oss, men numera kan vi, utan problem, vara i samma rum som varandra utan att det blir bråk.

Älvkullegymnasiet är den plats där jag tillbringar större delen av min tid då jag går tredje året på gymnasieprogrammet Sam-Media där. När vi skulle välja program i nian så var jag fast besluten av att läsa på Medieprogrammet, trots att det inte riktigt kändes rätt för mig. När jag hörde talas om Sam-Media så var det, däremot, kärlek från första början. Vi var, och är, a match made in heaven. Jag trivs som fisken i vattnet, som fåglarna i skyn, som… Ja, ni fattar. Anledningen till att jag valde just Sam-Media är för att jag älskar att skriva, oavsett vilka texter det gäller. Jag älskar att kunna skriva om vad som helst, fast allra helst om kärlek och leka med små puttinuttiga ord. Sådant tycker jag om, trots att det alltid låter så överdrivet.

Min framtidsdröm är att bo i ett nybyggt tvåvåningshus på Råtorp, alternativt Hammarö, tillsammans med min älskade kärlek, vid namn Daniel, samt våra barn. Helst av allt vill jag ha ett yrke där jag får skriva mycket, men så länge som jag trivs med det jag gör så spelar det ingen större roll. Ja, bara jag trivs och tjänar fett med stålar alltså… Och just det; våra barn ska bli hockeyspelare och spela i Hammarö HC (vet ej varför jag vill det) innan de sedan tar steget upp till den bästa klubben av dem alla – Färjestads BK.
2011-09-14 00:28:23
Listor Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback