FÖR ÖVRIGT ÄLSKAR JAG:

Att skicka ett mejl till min Naturkunskapslärare med frågan om jag måste göra det sista provet på onsdag, det provet som de som står och väger mellan två betyg ska göra. Jag fick VG på första provet och var nu, på det senaste provet, cirka nio poäng ifrån VG. I alla fall; det jag älskar med att skicka ett sånt mejl är att få ett sånt här svar tillbaka:



JAG BEHÖVER ALLTSÅ INTE GÖRA ETT SISTA PROV PÅ ONSDAG!
Jag har inte ord som kan beskriva hur lättad jag är just nu. Nu, nu ser jag sommarlovet nära. Riktigt jävla nära. Jag ser sol. Jag ser en sandstrand. Jag ser glass som smälter innan man hinner äta upp den. Jag ser grillad mat. Jag ser mig spela tennis med någon som jag har tvingat att spela med mig. Jag ser promenader i kvällssolen. Jag ser mig i en luftig långklänning. Jag ser mig övningsköra. Jag ser mig själv njuta av livet!

2011-05-30 19:45:26
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback