VAD HAR HÄNT IDAG?

Hade två lektioner i skolan, Spanska och Naturkunskap, varav Spanska betyder ångest och ont i magen. Jo, faktiskt. Det trots att jag faktiskt är någorlunda okej på ämnet. Jag vet att jag måste lägga in en högre växel nu på vårkanten för att verkligen visa vad jag kan, men ibland är det lättare sagt än gjort.

När jag kom hem, runt 13.40 så la jag över lite bilder till datorn, innan jag sedan la mig i några timmar. Känner mig som en liten tant när jag säger det, men det är så gött att sova på dagen! Nu blir det middag och sedan kanske lite plugg. Nej, inte kanske. Eller? Jaja...



Naturkunskap. Woho! Eller inte.



2011-03-23 18:37:12
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback