EN LISTA MED NYA PUNKTER.

Dagens mående: Förvånadsvärt bra.
Dagens humör: Glad med en touch av snuskig fantasi. Låter bra va?
Dagens borde: Göra naturkunskapen samt svenska c, men det får ske imorgon.
Dagens vill ha i allmänhet: Min pojkvän sisådär 25 mil närmare.
Dagens materiella vill ha: Ny mobil. Skinnjacka. Converse.
Dagens planer: Sitta här. Duscha. Prata med älskling ikväll. Sova.
Dagens beroende: Lipgloss från FACE Stockholm i färgen Rödklöver.
Dagens längtan: Ni vet vem.
Dagens klädsel: Mörkblå byxor, linne, t-shirt, tröja & halsduk.
Dagens smink: Consealer, foundation, rouge, ögonbrynspenna & rouge.
Dagens frisyr: Fixat med Dust It, ändå låg det platt...
Dagens låt: Pack Up - Eliza Doolittle.
Dagens dummaste: Att vi människor förstör jorden, tänker på filmen En Obekväm Sanning.
Dagens bästa: Att vi slutar 11.20 imorgon istället för 13.00. PARTY!
Dagens misslyckande: Spanskan. Är besviken på mig själv.
Dagens köp: Ingenting. Duktigt av mig.
Dagens godis: Ingenting. Duktigt av mig.
Dagens mat: I skolan; ris & mangokyckling. Hemma; pizza från affären.
Dagens tidning: Har inte läst någon tidning.


2011-03-30 19:46:53
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback