27/3 - DEN OMBLOGGADE LISTAN.

Dagens låt: Bränner - Maskinen.
Dagens klädsel: Leggings, oversize linne, stickad tröja & halsduk.
Dagens frisyr: Uppsatt i en svart tofs.
Dagens make up: Consealer, foundation, rouge, ögonskugga & mascara.
Dagens dricka: Vatten.
Dagens mat: Pommes, köttbit & bea-sås.
Dagens godis: Smågodis från Wallinders/Maxi.
Dagens film: Vad är film?
Dagens tidning: Expressens sportbilaga.
Dagens vän: -
Dagens person: Han.
Dagens vill ha: Dagen i april då jag och ett antal tusen till står på Stora Torget och firar Färjestads guld.
Dagens saknad: Mina 700 kr som jag brände på Bergvik.
Dagens köp: Jacka, chinos & halsband.
Dagens bästa: Att jag ler igen, att allt har löst sig. ♥
Dagens sämsta: Att det snöa.
Dagens internetsida: Blogg.se (måste variera mig lite).
Dagens beroende: -
Dagens roligaste: Att den här söndagen blev en jävla bra söndag.
Dagens blogg: Knivlisa.


2011-03-27 23:39:32
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
elli
DATUM: 2011-03-28 | TID: 08:00:43
URL: http://elliochella.blogg.se/

svar: Du har så rätt. Dessutom gjorde både din OCH min man mål i lördags. Hade läst din blogg innan och tänkte på dig när Junis stod som målgörare!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback