22/3 - DAGENS ...

... låt: Tell It To My Heart - Taylor Dayne.
... klädsel: Jeansleggings, svart linne, rosa oversized topp & svart tröja.
... frisyr: Rakt. Fult. Som vanligt alltså.
... make up: Consealer, foundation, rouge, ögonskugga, kajal & mascara.
... dricka: Vatten.
... mat: I skolan; potatis och fisk i någon sås. Hemma; pastasallad med kassler.
... godis: Önskar jag kunde säga att jag inte har ätit godis, men...
... film: Ingen.
... tidning: VeckoRevyn som jag köpte idag.
... vän: Samma gamla vanliga.
... person: Mig själv, just för att jag klarade av det muntliga i Svenska B.
... vill ha: Helg. 2012. Studenten. Sommar. You name it.
... saknad: Behöver jag ens nämna det?
... köp: Godis, VeckoRevyn & tamponger.
... bästa: Det muntliga i Svenska B.
... sämsta: Mitt humör.
... internetsida: Facebook.
... beroende:
... roligaste: Har inte hänt något roligt. *deppig_flikka_93*
... blogg: -



2011-03-22 17:08:02
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback