MIN HELG PÅ VÄSTKUSTEN

Hade jag själv fått bestämma så skulle den här helgen aldrig ha tagit slut. Det känns som att varje gång jag träffar Daniel överträffar alla andra gånger. Som att min kärlek växer sig starkare hela tiden. Trodde inte ens att det skulle gå, men tydligen hade jag väldigt fel. Har ju skrivit lite om helgen redan, men kan berätta lite kortfattat om den i fall att jag har missat något.



Hade skola fram tills klockan var 15.30. Kunde inte riktigt koncentrera mig under skoldagen då mina tankar var någon helt annanstans (läs; sidsådär 25 mil bort). Efter jag hade slutat så åkte jag först hem, packade det sista, åt lite nudlar, för att sedan åka ner till busstationen och gå på buss 800 mot Göteborg.

Resan ner gick bra, även om det blir sjukt långtråkigt att sitta på en buss i fyra timmar. Speciellt de första stoppen; Säffle, Åmål, Mellerud och Brålanda. Efter det sistnämnda så börjar det roliga. Jag älskar att åka genom Vänersborg och Trollhättan, för då vet jag att jag snart är framme i Göteborg.

Vid 21.10 stannade bussen i Göteborg och där väntade min underbara kille på mig. Vi åkte till McDonalds i Kungälv och åt innan vi sedan åkte hem till honom och såg på halva första säsongen av HippHipp.





Vaknade runt 8.00 av att det ringde i killens jobbtelefon, eftersom han hade jouren den här helgen så var han tvungen att åka och jobba i någon timme. Så han gjorde det medan jag sov några timmar till. Hehe. När han sedan kom hem igen så gjorde jag mig i ordning, en tur till Marstrand (vi åkte dock inte över med färjan) och Tjörn stod på tur.



När vi kom tillbaka till Tjuvkil så åt vi pizza (kebabpizza med pommes och sås på, MUMS!), chips och dip och såg klart på första säsongen och började på andra säsongen av HippHipp. Det är mitt och min älsklings program det!



Vaknade runt 9.00. Kände mig ungefär noll inspirerad att börja packa för att sedan åka hem, men men. Idag var det riktigt jobbigt att åka ifrån Tjuvkil och min älskling faktiskt. Försökte tänka positivt, men slutade ändå med att jag grät på vägen till Göteborg och sedan när bussen började åka mot Karlstad. Hatar att säga hej då även om jag vet att vi ses igen. Vill ju vara med honom varje dag. Exakt varenda jävla dag.




2011-03-20 21:25:53
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback