STAN, SHOPPING & HOCKEYKILLAR.

Vad har då hänt idag?

Ja, förutom att jag var i skolan mellan 8.40-13.00 så spenderade jag eftermiddagen på stan tillsammans med Marie. Lite roligt ändå att vi, innan igår, inte hade setts sedan den femte januari, men nu har vi träffats två gånger på två dagar. Känns så skönt att även om vi inte träffas lika mycket som förut så kan vi ändå fortfarande prata om allt. Det kan man bara med en riktig, äkta vän.

Vi gick i alla fall runt på stan under några timmar, småpratade om allt och inget, tittade runt i affärer och jagade halva Färjestad. Ok, kanske inte halva, men det kom ett gäng hockeykillar när vi var i Mitticity. Vad sägs som Rickard Wallin? Dick Axelsson? Cristopher Nihlstorp? Mattias Sjögren? Och sist men inte minst; JONAS JUNLAND!? Dog lite när jag såg han faktiskt. Han är kung. Min favorit. Mitt allt. Okej. Nu överdrev jag en aning. Men kung, det är han i alla fall.

Jag lyckades få med mig hem en otroligt gullig tunika från H&M. Blommig. Mörkblå. Jättefin. Ett stort plus för att den bara kostade 99 kronor. Funkar lika bra med bara ben i sommar, som med leggings nu. Jag är kär i den och kör en premiär för den redan imorgon tror jag. Bild kommer.




2011-03-17 21:27:47
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
elli
DATUM: 2011-03-19 | TID: 10:17:31
URL: http://elliochella.blogg.se/

SHGDAJHGFSDGHJAGD. Dick! (!!!!!!!!!!)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback