LÖRDAGEN DEN TOLFTE & SÖNDAGEN DEN TRETTONDE.

God eftermiddag.
Jag har varit vaken sedan sju. Inte bra att umgås med den där gosen för då går jag och lägger mig tidigt (inatt somna jag efter halv ett) och vaknar tidigt. Men det är smällar man får ta, så att säga.

Tänkte berätta lite kortfattat om helgen, jag börjar med igår.

Lördag;
Mötte gos vid busstationen. Åt tillsammans på BK. Tog bussen hem till mig och fikade tillsammans med min familj. Gos åkte till Löfbergs Lila Arena. Jag åkte med mamma och handlade. Åkte hem igen. Såg på hockey. Fixade håret. Mamma åkte till syrran. Jag började fixa inför vår tacosmåltid. Gos kom hit igen. Vi åt tacos och såg melodifestivalen. Vi bara var. Vi somna.

Söndag;
Vi vaknade. Vi pratade och höll om varandra. Vi åkte till stan. Vi åt på subway. Vi gick till busstationen. Pussades hejdå. Jag åkte hem. Jag sitter här nu och skriver detta.


Vår tacosmåltid.
2011-03-13 13:57:54
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Kitchi
DATUM: 2011-03-13 | TID: 20:35:26
URL: http://kitchi.blogg.se/

Tack! :D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback