SÖNDAG - SOMMARTID.



God middag!
Klockan är egentligen 11.30. Fattar ni vad frustrerande det är att flytta fram klockan en timme eller? Det gör mig inget när man ska flytta bak den för då får man ju sova en timme extra, men nu måste man ju gå upp en timme tidigare. Åååh, dagens i-landsproblem, typ.

Ska strax göra mig i ordning för att sedan åka till Bergvik. Känner att jag behöver bränna lite pengar på diverse grejer, men samtidigt vill jag inte det. Vill kunna se, senare i veckan, att jag har 2000 på kontot efter att studiebidraget har kommit. Men men, kommer säkert köpa något ändå. Älskar att komma hem med nya grejer!



2011-03-27 12:43:39
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback