SEMLAN BLEV TILL EN CUPCAKE.



Fettisdagen. Internationella kvinnodagen.
Det här var liksom bara inte en helt vanlig tisdag, utan den var speciell. Sägs det i alla fall. Jag märkte inte ett skit annorlunda än att det var första dagen i skolan efter lovet. Jag åt inte ens en semla, utan jag åt en cupcake istället. Min första cupcake någonsin. God som satan.

Var kvinnlig i och med mitt köp (läs: pappas köp till mig) av det nya numret av VeckoRevyn, men vägde snabbt upp det med att vara mer manlig genom att även låta Sportbladets slutspelsguide följa med hem. Tre av fyra "experter" tror på Färjestad-HV71 i final. De tre tror även att HV tar hem guldet. Den fjärde "experten" tror på att Luleå får spela final mot Skellefteå, en final som sedan Skellefteå kommer vinna.

Fixa experter som gissar rätt för fan.
Guldet ska hem, guldet ska hem, guldet ska hem till Karlstad igen.
Svenska mästarna, svenska mästarna, svenska mästarna, mästarna från Karlstad.
Osv.

2011-03-09 00:07:36
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback