MEDIEKUNSKAP ÄGER.

Seriöst, vill hoppa, gråta, skratta och skrika av glädje. Var nyss ute och pratade med min lärare Daniel om hur det går för mig i ämnet Mediekunskap. Jag vet att förra året gick jävligt bra för då fick jag MVG på provet som vi hade, medan jag har fått VG på provet i år. Trodde att jag skulle ligga på ett VG, så jag blev JÄVLIGT (med betoning på jävligt) förvånad när han sa att jag låg på ett stabilt MVG.

Herre.
Min.
Gud.

Han sa även att det inte skulle vara någon katastrof om jag hamnade på ett VG på hemtentan, för allt jag gör ligger ändå runt MVG. Ibland fattar man inte hur lärare bedömer, men det är bara att tacka och ta emot. Jag älskar mitt liv!




2011-03-18 10:36:22
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback