LÖRDAG.

Solglasögon var grejen idag här på Västkusten. Underbart gånger tusen. Har varit ute på en guidad tur här runt omkring. Var bland annat på Tjörn och var livrädd när vi skulle åka över Tjörnbron, men gos höll min hand och då kände jag mig trygg. Älskar min gos. Hihi. Sen var vi på CityGross i Ytterby också. Nice det. Varför har vi inte den affären i Karlstad?

Vad händer härnäst då?
Gos kompisar vill träffa mig och gos sen.
Vågar jag? Kanske? Kanske inte? Eller?




2011-03-19 19:48:24
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2011-03-19 | TID: 22:16:25

kan du snälla sluta använda "gos" som om det var hans namn? det är creepy

Jojjjjoh - No regrets, shit happens
DATUM: 2011-03-20 | TID: 00:42:36
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Fin blogg!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback