LÖRDAG.

Nyss hemkommen efter tredje raka Färjestadvinsten. 4-2 blev det idag och vem gjorde ett av de fyra målen då? Jo, JONAS FUCKING JUNLAND. Jag trodde för en stund att jag hade kommit till himlen. Hans mål var typ det enda positiva idag, förutom Färjestads vinst.

Vi satt framför ett jävla fullo som skrek matchen igenom. Aj i mina öron. Har en fett go huvudvärk nu, men antar att det är värt det eller något. Trodde förresten inte jag skulle se honom idag, men vem går över övergångsstället när vi åkte från arenan då? Jo, han. Mitt hjärta brast och mina tårar började rinna. Hatade att se honom gå, att se honom åka därifrån. Vet inte vad jag ska säga så jag slutar skriva nu.


2011-03-26 18:41:31
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback