KOM IGEN LOUISE!

Den senaste dagen har jag suttit och kollat klipp på YouTube på folk som piercar sig i tungan och läppen. Inte en enda av dom har skrikit av smärta. Kanske gör det inte så ont ändå. Även om jag helst av allt vill pierca mig i tungan så tror jag att jag lägger de planerna åt sidan och siktar in mig på att pierca mig i läppen istället. När det har blivit läkt så byter jag bara ut läksmycket till ett piercingssmycke i plast så slipper det skava på tänderna. Nu gäller det bara att våga. Kom igen liksom, jag kan ju inte vara en kyckling för alltid.


Om jag piercar mig kommer jag pierca mig i överläppen, på vänster sida.
2011-03-01 01:07:00
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
sarah
DATUM: 2011-03-01 | TID: 19:41:22
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

jag ska pierca dom den i underläppen , så snyggt!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback