JAG. HAR. BOKAT. BILJETTER.

JAG ÄR GLAD.
Ni vet andra finalmatchen hemma? Färjestad mot Luleå/Skellefteå? Den som jag hade biljetter till egentligen, men eftersom Ticnet bestämde för att göra mitt liv surt genom att fucka sig så kunde jag aldrig boka dom? Och eftersom det blev uppbokat typ direkt så har jag aldrig haft möjligheten att försöka boka igen.

Förrän nyss.

Jag gick in på Ticnet för typ 1895985 gången sedan igår i hopp om att det kanske skulle finnas tre platser i rad någonstans. Alla sektioner har tidigare varit grå. Grå som i uppbokade. Men vad fick jag se nu? Det var blått på i stort sett alla sektioner. Blått som i att det finns lediga platser.  

Mitt hopp gick från botten till toppen på en nanosekund (om det nu heter så). Jag bad till Gud om att det skulle finnas tre platser på rad. Och. Ja. Det. Fanns. SÅ NU HAR JAG ÄNTLIGEN BOKAT! Det enda som stoppar mig nu är att pappa inte hämtar ut dom. Hemska tanke. Men seriöst, jag kan till och med betala min egen biljett. Jag ska dit. Så är det bara!


2011-03-30 00:30:00
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback